poniedziałek, 12 stycznia 2015

IDM'owe lowe... czyli w oczekiwaniu na nowy materiał od Aphex Twin'a.

Jednym z moim ulubionych podgatunków muzyki elektronicznej jest IDM (czyli intelligent dance music, choć moim zdaniem ze słowem "dance" nie ma on nic wspólnego). Spotkałam się również z określeniami "intelligent techno" czy "art techno", co brzmi już lepiej.

Na pewno niejedokrotnie będę chciała prezentować Wam co ciekawsze idm'owe utwory. Większość z nich związana jest z jedną z najważniejszych dla mnie wytwórni muzycznych - Warp Records. (serduszko!)

Ta muzyka jest dla mnie idealna nocą - pobudza wyobraźnię i komórki nerwowe (pamiętam noce w trakcie studiów, gdy idm towarzyszył mi w nauce i mobilizował do działania). Całkiem poważnie.

Wybrałam dziś dla Was kilka utworów Aphex Twin'a. Dla wszystkich, którzy cenią tego Artystę krótkie info - już pod koniec stycznia ukaże się Jego nowa EP'ka: "Computer Controlled Acoustic Instruments Pt. 2". Czekamy.

Miłego słuchania!













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz